Terapie vysokovýkonovým laserem s robotickým systémem skenování (high intensity laser therapy, HILT)

V léčbě využíváme inovativní přístroj BTL-6000 HIL, jedná se o neinvazivní terapeutický laser určený pro lokální stimulaci biologické tkáně prostřednictvím emise záření v infračerveném spektru. Oproti konvenčním nízkovýkonovým laserům umožňuje průnik laserového paprsku až do hloubky 12 cm.

V současné chvíli je Fyziomed jediným zařízením v Olomouci a okolí, které pacientům nabízí aplikaci vysoce výkonové laserové technologie se speciálním robotickým scanning systémem.

Libor laser na šířku

Procedura není hrazena ze zdravotního pojištění, cena se odvíjí od délky aplikace (velikosti ošetřované plochy) a najdete ji v ceníku našich služeb. Počet procedur volíme v závislosti na tíži postižení, zlepšení stavu registrujeme většinou již po prvních 5 aplikacích. Laseroterapie s sebou nenese riziko předávkování tkáně, na ošetření proto může klient docházet i 3x týdně.

skenovací jednotka záda

Robotický scanning systém vhodný k rovnoměrnému ošetření větších ploch (bederní páteř, křížokyčelní skloubení, kyčelní a kolenní kloub) (zdroj: BTL zdravotnická technika)

Skenovací jednotka

Skenovací jednotka s termokamerou registrující hloubkové prohřátí ošetřované tkáně (zdroj: BTL zdravotnická technika)

• Cíl výkonu: Stimulace tkáně vede k urychlení lokálního hojení, zvýšení metabolismu tkání a mírnění bolesti (tzv. analgetické reakci).
  • Indikace výkonu:
  • bolesti pohybového aparátu (patní ostruha, tenisový loket, skokanské koleno, artróza, zmrzlé rameno, bolesti čelistního kloubu)
  • bolesti zad (akutní ústřel, výhřezy meziobratlových plotének)
  • poúrazové hojení (podvrtnutí, pohmoždění a natržení svalů/vazů)
  • jizvy
  • záněty šlach a kloubů (revmatismus, záněty Achillovy šlachy, lupavý prst, burzitidy)
  • poškození nervů (syndrom karpálního a kubitálního tunelu)
  • sportovní zranění
  • otoky a hematomy
  • kostní nekrózy (nekróza hlavice kosti stehenní, kosti holenní, patní)
  • získané deformity páteře (m. Bechtěrev)
  • tinnitus